martes, 23 de agosto de 2011

ABECEDARI LLETRA DE PAL I LLETRA LLIGADA














7 comentarios:

  1. Hola Ana buscant un abec en lligada t'he trobat i m'agrada molt aquest. Estem conectades!!

    ResponderEliminar
  2. Hola Ana!!
    Aquest abecedari és un encant, me l'he copiat perquè treure molt suc.
    He trobat a faltar, però , alguna lletra com la L, Y, ... podries dir-me el tipus de lletra que has utilitzat per poder-ho fer-ho jo i, així, completar l'abacedari?
    Molt bona feina, et felicito!!
    Maria

    ResponderEliminar
  3. És molt xulo, però tingues en co.pte que la "e" d'estels sona "a" ja que és neutre. Potser un "elf" aniria millor. Merci pel recurs!

    ResponderEliminar
  4. Gracies per compartir, sòc una mestra d'infantil amb 63 anys que busca ajuda, no competicó.M'agrada treballar amb els xiquets i que puguen disfrutar al màxim.
    No tinc el suficient temps treballat, no vuig llevar el lloc de treball als mes jovens

    ResponderEliminar
  5. Molt bonic. M'agradaria saber com poder descarregar l'abecedari?

    Moltes gràcies

    ResponderEliminar